پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات به بهانه تولد فرزند خردسالش

وزیر ارتباطات کشورمان که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و توانسته ارتباط خوبی با مردم در این فضا بگیرد، به تازگی در اینستاگرام به بهانه تولد کوچکترین فرزندش، مطلبی منتشر کرد.

جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و توانسته ارتباط خوبی با مردم در این فضا بگیرد، به تازگی در پستی اینستاگرامی به بهانه تولد کوچکترین فرزندش، متنی منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید:

آذری جهرمی نوشت:

امروز تولد محمد کوچولو بود. معمولا داخل هفته، شب‌ها دیروقت به خونه میرسم و کمتر می‌تونم ببینمش. خانمم هم بهش میگه بابا رفته اداره و سرکار. محمد هم از روی دل‌تنگی میگه از کت‌های بابا می‌خوام تا برم پیشش. مادر خانمم هم به همین خاطر برای تولدش کت خرید. امروز هم تولدش رو در خونه پدر خانمم گرفتیم. یک عروسک گوزن از مادرش و من گرفت (اسمش رو گذاشت دوشاخ!) و این کت را هم از پدربزرگ و مادربزرگش.
موقعی که پوشید دستم رو گرفت و به زور برد سمت در که «دیگه بیا بلیم اداله بابایی»  من خیلی سعی کردم و می‌کنم که مثل خودم بزرگ بشوند، سختی بکشند و مستقل باشند. من که کسی نیستم، اما خیلی تلاش می‌کنم که «آقازاده» و #ژن_خوب (معیوب!) نشوند. شما هم دعا کنید که عاقبتشون مثل این آقازاده‌ها نشود.

امیدوارم آخر هفته و با‌خانواده خوبی داشته باشید، همه‌ی ما در زندگی‌هامون مشکل داریم، ولی این انتخاب ماست که باهم باشیم یا نه. شاد باشید.

جهرمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
مبارک باشه خدا حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۱:۵۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تولدت مبارک عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلامت باشد زیر سایه خانواده
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۱۸:۰۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
به مناسبت تولدش به ملت همیشه در صحنه ایران یه گیگ اینترنت هدیه نمیده؟
Iran (Islamic Republic of)
فروتن
۱۷:۴۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تبریک میگم
آخرین اخبار