با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

درمانگاه شفا پایگاه دریایی مکران افتتاح شد

همزمان با حضور امیر دریادار حسین خانزادی در مناطق جنوبی نیروی دریایی ارتش، درمانگاه شفا نیروی دریایی ارتش مستقر در پایگاه دریایی مکران (راس‌المیدان) افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، حضور این نیرو در مناطق جنوبی کمتر توسعه یافته را بسیار با ارزش و تاثیرگذار دانست و گفت: نیروی دریایی ارتش همواره با همدلی در کنار مردم این منطقه حضور دارد و از هیچ کمکی در راستای رفاه و امنیت مردم دریغ نمی‌کند.

امیر دریادار دوم دکتر مرادی‌نیا رئیس اداره بهداشت درمان نیروی دریایی ارتش نیز با اشاره به اینکه این درمانگاه آماده ارائه خدمات به کارکنان پایگاه دریایی مکران مردم و روستا‌های همجوار است، خاطرنشان کرد: درمانگاه شفا به مساحت ۱۷۰ متر مربع و از چهار تخت بستری و اتاق CPR و تزریقات و یک دستگاه یونیت دندانپزشکی برخوردار است.

او افزود: این درمانگاه به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم منطقه بوده و هرگونه ارائه ویزیت و دارو به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش کادر پزشکی مستقر دراین درمانگاه علاوه بر ارائه خدمات درمانی به صورت ماهانه با اعزام به روستا‌ها و ده‌های اطراف این منطقه به مردم خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.