سارقان احشام در دام پلیس چترود گرفتار شدند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت:سارقان احشام شهرستان‌های شمال غربی استان در عملیات مأموران انتظامی بخش چترود دستگیر و در مخفیگاه آن‌ها نیز ۲۵ راس گوسفند کشف شد.

سارقان احشام در دام پلیس چترود گرفتار شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین انتظامی شهرستان کرمان گفت:ماموران انتظامی بخش چترود این فرماندهی با یکسری کار اطلاعاتی از محل نگهداری تعدادی گوسفند که از شهرستان‌های شمال غربی استان مورد سرقت قرار گرفته بودن آگاهی یافتند.

او افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات پلیسی موفق شدند در بازرسی از محل نگهداری احشام ۲ سارق را دستگیر و ۲۵ راس گوسفند سرقتی را به ارزش بیش از ۶۲۰ میلیون ریال کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به مرجع قضائی و تاکید بر لزوم توجه دامداران به توصیه‌های پلیس افزود: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و نیز اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها می‌باشد که لازم است شهروندان همواره در راستای پیشگیری از سرقت، توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار