پیش بینی بارش در بیشتر مناطق استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:با ورود سامانه بارشی فردا در بیشتر مناطق به ویژه در غرب، جنوب و شمال شرق استان اصفهان به صورت بارش برف و باران خواهد بود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار قوی به استان از عصر امروز، اظهار کرد: بارش‌ها امشب در مناطق غربی استان آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه فردا شنبه فعالیت سامانه ناپایدار در بیشتر مناطق به ویژه در غرب، جنوب و شمال شرق استان به صورت بارش برف و باران خواهد بود، افزود: بارش‌ها تا روز یکشنبه ادامه دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به مه آلودگی و لغزندگی جاده‌ها به ویژه در مناطق غربی استان، توصیه کرد: شهروندان در این مدت از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

هنرمند با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر و کاشان با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا یک درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.