شهردار مهران خبر داد؛

تحول در حوزه مبلمان شهری مهران

شهردار مهران از تحول در حوزه مبلمان شهری مهران خبر داد.

تحول در حوزه مبلمان شهر مهران

شهردار مهران حجت الله نصیری پور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت:توسعه میدان شهدا، احداث میدان جدید حضرت زهرا س، انتقال المان فانوس، حذف سرویس‌های جنب فانوس و... از جمله تحول در حوزه مبلمان شهر مهران خواهد بود.

شهردار مهران با اشاره به اجرای طرح توسعه میدان شهداء، بیان کرد: در راستای رفع مشکلات ترافیکی، زیبا سازی و اصلاح هندسی طرح توسعه میدان شهداء این شهر اجرایی شد.

 نصیری پور اظهار کرد: میدان شهداء مهران که در ابتدای این شهر از ورودی مسیر ایلام قرار دارد و محلی برای تجمع هیئت‌های مذهبی در عزاداری و دیگر مناسبت‌های در سال می‌باشد توسعه داده می‌شود.

او افزود: کار اصلاح هندسی این میدان آغاز و ضمن استاندارد سازی، کار‌های مختلفی از جمله نورپردازی با نصب چراغ روشنایی زیبا سازی می‌شود.

شهردار مهران اضافه کرد: علاوه بر این میدان طرح‌های دیگر از جمله احداث میدان حضرت زهرا (س) در تقاطع بلوار حضرت زینب (س) با نصب المان مخصوص و انتقال المان فانوس که اکنون در این مکان وجود دارد در دستور کار قرار دارد.

نصیری پور ادامه داد: با ایجاد میدان حضرت زهرا (س) تردد و عبور و مرور در تقاطع بلوار حضرت زینب (س) و بلوار حضرت، ولی عصر (عج) روان و در مصرف سوخت شهروندان که اکنون باید مسیری را تا مقابل فرمانداری جهت دور زدن طی کنند کاسته می‌شود.

او تاکید کرد: سرویس‌های بهداشتی که در این مکان (مقابل آموزش و پرورش) نیز قرار دارند علاوه بر اینکه فرسوده و باعث کاهش دید رانندگان شده اند برداشته و به محل مناسب تری انتقال داده می‌شوند.

شهردار مهران عنوان کرد: همچنین طرح اصلاح هندسی دیگر میادین از جمله میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ع) در دستور کار قرار دارد که طی فاز‌های بعدی عملیاتی می‌شوند.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.