تجلیل از ۲ خوزستانی در پنجمین جشنواره فرهنگی هنری بلوط

دبیرجشنواره سالانه بلوط گفت: جشنواره بلوط علاوه بر نمایشگاه شامل ۲ همایش با محوریت تجلیل از نقش آفرینان عرصه‌های اجتماعی است.

سید وحید موحدی دبیرجشنواره سالانه بلوط در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره بلوط علاوه بر نمایشگاه شامل ۲ همایش با محوریت تجلیل از نقش آفرینان عرصه‌های اجتماعی است که در اولین همایش شخصیت‌های ورزشی و هنری و فرهنگی و شرکت‌های مسئولیت پذیر مناطق سیل زده کشور تجلیل شدند.

او افزود: در همایش دوم جشنواره نیز کارآفرینان ملی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و اهداف جشنواره معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی اقوام، ترغیب جوانان به فعالیت‌های ارزشی اجتماعی و تلاش در راستای کم کردن مشکلات اقوام و عشایر و ایجاد فضای متنوع نشاط و شادی عنوان نمود.

موحدی بیان داشت: در خش جشن افتتاحیه علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان بخاطر کمک و حمایت مردم سیل زده با اهدا هدابا، لوح و تندیس جشنواره تجلیل شدند.

دبیرجشنواره سالانه بلوط تصریح کرد: در بخش جشن اختتامیه تجلیل از کارآفرینان ملی، جهان افروز نجفوند دریکوند ملقب به مادر فرش ایران از اندیمشک تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسئول گفت: این جشنواره با استقبال کم نظیر علاقمندان به فرهنگ بومی و مسولین حمایت کننده و ورزشکاران و هنرمندان ملی همراه بود و اجرای انواع موسیقی لری، شعر خوانی محلی و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری دیگر را از بخش‌های اجرایی این جشنواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار