بررسی وضعیت خدمات رسانی قضایی در حوزه‌های غرب فارس

با هدف آگاهی بخشی حقوقی، انتظارات و مطالبات مردمی در چارچوب‌های صحیح قانون مطرح می‌شود.

بررسی وضعیت خدمات رسانی قضایی در حوزه‌های غرب فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان فارس به شهرستان‌های غربی فارس، آخرین وضعیت خدمات رسانی در حوزه‌های قضایی فراشبند، جره و بالاده و کازرون مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از حوزه‌های قضایی غرب فارس گفت: یکی از برنامه‌های اصلی در دوران تحول قضایی، نظارت مستمر بر عملکرد قضات و کارکنان در کلیه حوزه‌های قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی تصریح کرد: این برنامه به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار قرار دارد و این اقدام زمینه سلامت مجموعه را بیش از پیش فراهم می‌کند.

او با تأکید بر خوش رفتاری با مراجعان گفت: مراجعان به دستگاه قضایی بدون تردید دارای تألمات بسیاری هستند، بنابراین نحوه برخورد همکاران قضایی و اداری با ارباب رجوع می‌تواند علاوه بر ایجاد آرامش، زمینه را برای رسیدگی به تظلم خواهی و مطالبات قانونی مراجعان در فضایی آرام و به دور از تنش فراهم کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ادامه داد: رویکرد دستگاه قضایی، حفظ امنیت جامعه، بهبود در خدمت رسانی قضایی، تکریم ارباب رجوع، مبارزه قاطع با فساد، مقابله با زمین خواری و حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی در همه حوزه‌های قضایی است.

رئیس کل دادگستری فارس با حضور در حوزه علمیه صالحیه مکتب الصادق (ع) کازرون که در آشوب‌های اخیر مورد هجوم برخی اشرار قرار گرفته بود، از نزدیک آسیب‌های وارده به این حوزه علمیه را مورد بررسی قرار داد و بر برخورد قاطع با عوامل آشوب تأکید کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار