رئیس هیئت بدمینتون شاهرود:

نتایج دور رفت لیگ بدمینتون بانوان کشور اعلام شد

مجتبی پیشدادیان گفت: پس از دو روز رقابت نتایج دور رفت مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور با پیشتازی تیم زنجان مشخص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی پیشدادیان رئیس هیئت بدمینتون شاهرود با بیان اینکه دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم درمجموعه آکادمی بدمینتون شاهرود طی دو روز برگزار شد که در مجموع رقابت‌ها، تیم ذوب روی صبای زنجان با کسب ٩ امتیاز در مکان اول قرار گرفت.

او افزود: تیم‌های آکادمی پونا، علم و ورزش گیلان و شهرداری شاهرود با کسب پنج امتیاز و با توجه به تفاضل بازی، به ترتیب در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

رئیس هیئت بدمینتون شاهرود با بیان اینکه این رقابت‌ها در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار شد، تأکید کرد: در روز نخست تیم زنجان سه بر دو آکادمی پونا را شکست داد و شهرداری شاهرود با همین نتیجه گیلان را برد در همان روز همچنین تیم زنجان پنج‌بر صفر شهرداری شاهرود را مغلوب کرد و گیلان تیم آکادمی پونا را سه بر دوشکست داد.

پیشدادیان گفت: در بازی‌های صبح امروز نیز زنجان چهار بر یک گیلان را برد و آکادمی پونا شهرداری شاهرود را سه بر دو شکست داد تا زنجان سه برد کسب کند و تیم‌های دیگر هرکدام یک برد و دو باخت داشته باشند.

انتهای پیام / ر

جزئیات نتایج دور رفت لیگ بدمینتون بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار