اعلام نتایج مسابقات انتخابی جودو بزرگسالان خوزستان

رئیس کمیته مسابقات جودو استان خوزستان نتایج مسابقات انتخابی جودو بزرگسالان استان را که امروز جمعه ۱۵ آذرماه برگزار شد، اعلام کرد.

هادی امیرزاده رئیس کمیته مسابقات جودو استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقات انتخابی جودو بزرگسالان استان امروز جمعه ۱۵ آذرماه در خانه جودو اهواز با حضور ۸ شهرستان و با شرکت بیش از ۵۰ جودوکار به منظور انتخاب و اعزام به مسابقات کشوری بزرگسالان جودو برگزار شد.

او افزود: پس از پایان رقابت‌های جودو، در وزن ۶۰ کیلوگرم، مصطفی ریاحی فر از شهرستان شوشتر مقام اول، محمد فرهادوند از شهرستان آبادان مقام دوم و محسن قوهستانی از شهرستان باوی و مصطفی سلمان پور از شهرستان دزفول بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

امیر زاده بیان داشت: در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز محمدامین رکابی از اهواز مقام اول را کسب کرد، محمدتقی هاشمیان از شهرستان آبادان بر سکوی دوم ایستاد و محمد سعیدخواه از شهرستان رامهرمز و محمد بحرانی از شهرستان آبادان بصورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

رئیس کمیته مسابقات جودو استان خوزستان اظهار کرد: در وزن ۷۳ کیلوگرم، میثم شهاوند از شهرستان الوار مقام اول را کسب نمود، محراب دارائی از شهرستان الوار به مقام دوم رسید و مرتضی مطیری از شهرستان باوی و علی عزیزچعبی از شهرستان شوشتر بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

او درخصوص نتایج رقابت‌های جودو در وزن ۸۱ کیلوگرم اذعان داشت: منصور طاهری از اهواز بر سکوی نخست ایستاد، علی قندعلی از اهواز به مقام دوم رسید و امید مطیری از شهرستان باوی و عبدالرضا دریس از شهرستان آبادان مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

به گفته هادی امیر زاده، در وزن ۹۰ کیلوگرم، طیب طالبی از شهرستان شوشتر به مقام اول، امید جعفری از اهواز به مقام دوم و علی مولوی از الوار و رضا نساروند از شهرستان دزفول بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقابت‌های جودو، مهدی دارائی از شهرستان الوار به مقام اول رسید، محسن بهرامی از اهواز مقام دوم را کسب کرد و بهرام مهرمند از شهرستان دزفول بر سکوی سوم ایستاد.

امیر زاده اظهار داشت: در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، حسین ال‌هایی سحر از اهواز بر سکوی نخست ایستاد و امین کرامت خواه از شهرستان دزفول به مقام سوم رسید.

رئیس کمیته مسابقات جودو استان خوزستان در خصوص نتایج تیمی گفت: تیم اهواز با ۳ مدال طلا و ۳ نفر به مقام اول رسید، تیم الوار با ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام دوم را کسب کرد و تیم شهرستان شوشتر با ۲ مدال طلا و یک مدال نقره مقام سوم را از آن خود کرد، همچنین شهرستان آبادان با کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز تیم چهارم این رقابت‌ها شد.

او ادامه داد: تیم شهرستان دزفول با کسب ۴ مدال برنز به مقام پنجم رسید، شهرستان باوی با مدال برنز، مقام ششم را کسب کرد و تیم هفتم این رقابت ها، شهرستان رامهرمز با یک مدال برنز شناخته شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات جودو

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.