توان روترهای بومی در نمایشگاه تلکام امسال نمایش داده خواهد شد

در نمایشگاه تلکام امسال که قرار است از ۲۶ تا ۲۹ آذر امسال در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود، توان روترهای بومی نمایش داده خواهند شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جدیدترین اطلاعیه‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، آمده است:

"طراحی و ساخت روترهای بومی در ظرفیت های مختلف از سیاست‌های راهبردی دولت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد. روترها در کلاس و ظرفیت‌های گوناگون در لایه‌های مختلف دسترسی، لبه، انتقال و هسته‌ی شبکه‌های ارتباطی و کامپیوتری کاربرد دارد.

جایگاه این فناوری برای استقلال و ایمنی شبکه‌ها دلیل اصلی قرار گرفتن این محصول در فهرست فناوری‌های استراتژیک می‌باشد. سهم بالای نرم‌افزار در طراحی و ساخت آن نیز از مزیت‌های دیگر برای تولید روتر بومی در کشور است. همکاری‌های همه جانبه‌ی دولت و بخش خصوصی، ایران را در این حوزه به جایگاه رفیعی رسانده است.

توان روترهای بومی، همزمان با موفقیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های ایرانی در رویداد تلکام پلاس ۹۸ از ۲۶ تا ۲۹ آذر امسال در نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته خواهد شد".

انتهای پیام

برچسب ها: ارتباطات ، تلکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
توان پیام رسانهای بومی رو که در ایام قطع اینترنت مشاهده کردیم حالا نوبت ایناس
آخرین اخبار