اذعان رسانه‌های صهیونیستی: توان نظامی حزب الله می‌تواند اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند

تحلیلگران و رسانه‌های صهیونیستی به توان نظامی حزب الله لبنان به گونه‌ای که می‌تواند اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند، اذعان کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تحلیلگران و رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند توان نظامی حزب الله به گونه‌ای است که می‌تواند اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند.

در گزارش «یواو زیتون» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های لبنان داشته، آمده است: امروز توان نظامی حزب الله لبنان در قالب ارتشی بزرگ تهدیدی بزرگ برای اسرائیل به شمار می‌آید.

یدیعوت آحارونوت در ادامه این گزارش آورده است: اقدامات نظامیان اسرائیل شامل ایجاد خاکریز و موانع برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت اسلامی لبنان منبعث از هراس از جنگ آتی با حزب الله است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز در تحلیلی اعلام کرد: نیرو‌های حزب الله با کوله باری از تجربه از سوریه بازگشته اند و سلاح پیشرفته‌ای در اختیار دارند و توان موشکی و دقیق را هم باید به آن اضافه کرد و حزب الله تهدیدی بزرگ برای اسرائیل است.

این رسانه صهیونیست اعتراف کرد: توان نظامی حزب الله به گونه‌ای است که می‌تواند اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند.

آمنون ابراموویچ، تحلیلگر کهنه کار کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: نخستین باری است که نتانیاهو درباره اوضاع امنیتی اسرائیل راست می‌گوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار