سردشت دزفول، رکوردار بیش‌ترین میزان بارش باران

باران در سردشت دزفول با ۱۴ میلیمتر بارش، بیشترین میزان بارندگی در استان خوزستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، براساس پیش بینی‌های صورت گرفته عصر جمعه در برخی نقاط استان بارندگی‌های پراکنده گزارش شد که بیشترین میزان بارندگی عصر جمعه در منطقه شمال استان مربوط به سردشت دزفول با ۱۴ میلیمتر بوده است.

بارش باران در سطح شهرستان اندیمشک نیز ۳.۵ میلیمتر، دزفول ۳.۲ میلیمتر گزارش شده است.

همچنین در کلانشهر اهواز و چند شهر دیگر استان نیز برای دقایقی شاهد بارش باران بودیم.

پیش از این نیز محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان اعلام کرده بود که طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان ماهشهر با ۲۲.۲ و ایذه با ۴.۲درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان بوده است.

او همچنین به آخرین وضعیت آب و هوایی کلانشهر اهواز در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و اعلام کرده که طی همین مدت در کلانشهر اهواز حداکثر و حداقل دمای ۱۵.۸ و ۹.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گفته سبزه زاری، آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران و رعد وبرق و تندباد لحظه‌ای و وزش باد متوسط به ویژه در مناطق شمال شرق، شمال، شرق و بارش تگرگ به صورت نقطه‌ای پیش بینی می‌شود.

همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی استان بارش برف در ارتفاعات و شهر‌های دهدز، ایذه و باغملک و اندیکا دور از انتظار نیست.

اداره کل مدیریت بحران خوزستان نیز شامگاه جمعه با صدور اخطاریه‌ای نسبت به تشدید بارش باران و برف و کولاک و سیلابی شدن رودخانه‌ها در روز‌های شنبه ویکشنبه هشدار داد.

انتهای پیام/گ

بارش رحمت الهی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.