کمکی که استرا به تیم المپیک می‌کند/ قائدی هر روز کاملتر از دیروز!

آمادگی بالای این هفته‌های مهاجم جوان استقلال علاوه بر کادر فنی این تیم امیدواری‌های کادر فنی تیم فوتبال امید در راه رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم تقویت کرده است.

کمکی که استرا به تیم المپیک می‌کند/قائدی هر روز کاملتر از دیروز!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قائدی در هفته‌های اخیر ثابت کرده برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ استقلال انگیزه‌هایی به مراتب بیش از به ثمر رساندن ۱۰ گل (به تعداد شماره‌های پیراهنش) داشته است.

او تا یک سال پیش به شدت درگیر اتفاقات مربوط به پرونده تصادفش در بوشهر و مشکلات جلب رضایت از خانواده پسری بود که در سانحه رانندگی جان باخت، اما در تحولی چشمگیر و در فاصله‌ای کم توانست از بدترین روز‌هایی که ممکن است برای یک جوان ۱۹، ۲۰ ساله رقم بخورد به بهترین روز‌های ممکن تغییر موضع بدهد.

مهدی قائدی قطعا در اواخر فصل پیش که آرام آرام توسط وینفرد شفر و سپس فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال اضافه شد به خودباوری خوبی که در روز‌های اول پیوستن به استقلال داشت رسید و با ورود به جرگه متأهلان و سپس اعتمادی که آندره آ استراماچونی به او کرد به فورواردی تبدیل شد که ۳، ۴ سال پیش در ایرانجوان بوشهر مایه دلهره مدافعان لیگ یکی بود. با این تفاوت که کلاس فوتبالی این بازیکن تحت تأثیر دروس آلمانی و ایتالیایی که از شفر و استرا آموخته به مراتب بالاتر از آن زمان است.

قائدی را بار دیگر در صحنه گل دیاباته به شهرخودرو ببینید. علی کریمی سربالا از میانه زمین نگاهی به محوطه ۱۸ قدم می‌اندازد. قائدی و دیاباته را دید و با یک ارسال ۴۰، ۵۰ متری توپ بلندی را درون ۱۸ قدم می‌فرستد. قائدی با فرصت طلبی از غفلت مدافعان تیم مشهدی به جای استپ کردن، مهار توپ برای زدن ضربه یا هر کاری، بهترین تصمیم را در کسری از ثانیه می‌گیرد. او با یک ضربه هدفمند به توپ البته با سر، دیاباته را با مهدی رحمتی تک به تک کرد و گل!

قائدی ثابت کرده هر مسابقه کاملتر از قبل بازی می‌کند. قطعا این فوتبال متأثر از بودن زیر دست استراماچونی و دیگر دستیاران ایتالیایی و آرژانتینی اوست که هر هفته چشمه‌ای تازه از استعداد ذاتی این بازیکن را از درونش بیرون می‌کشند. نکته پنهان در این میان کمک شایانی است که استراماچونی به تیم امید می‌کند. قائدی هرچه آماده و کاملتر باشد قطعا بخت صعود برای موفقیت تیم المپیک ایران بیشتر می‌شود.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار