امروز پایان دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب

هجدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب که از روز شنبه ۹ آذر ماه در مرکز آموزش این سازمان در ساری آغاز شده بود امروز شنبه ۱۶ آذر به پایان می‌رسد.

امرزو پایان دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلبحسام حسینی رئیس اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی ساری در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری، کفت:این دوره امروز شنبه ۱۶ آذر به پایان می رسد و شهروندان در این دوره با مباحث ایمنی و نحوه مقابله با حوادث بطور کاربردی آشنا شدند.

او با بیان اینکه این دوره به همت اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی به مدت ۸ روز برای داوطلبان برنامه ریزی شد، گفت: قبول شدگان در آزمون پایانی دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب، ضمن اخذ گواهی سطح ۳ آتش نشان داوطلب مجاز به شرکت در مرحله آموزش نیم پیشرفته خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی ساری با اشاره به اینکه این دوره‌ها بطور رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند برای بهره مندی از این خدمات به اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی ساری واقع در خیابان ملامجدالدین مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار