معلمان پژوهنده نهاوند۲ رتبه برتر استانی کسب کردند

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: دو نفر از فرهنگیان این شهرستان موفق به کسب رتبه‌ های برتر استان شدند.

کسب ۲ رتبه برتر استانی باهمت معلمان پژوهنده نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا غلامی، مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت:در جریان برگزاری بیست و دومین دوره معلم پژوهنده دو نفر از فرهنگیان این شهرستان موفق شدند رتبه‌های برتر استان همدان را به دست آورند.

او افزود: برنامه معلم پژوهنده همه ساله با هدف گسترش فرهنگ پژوهش در میان معلمان و همکاران فرهنگی زمینه شکوفایی استعداد‌های بالقوه و خلاقیت‌های معلمان و فراهم ساختن زمینه ارتقای دانش، مهارت و امکان بازآموزی آن‌ها در سطح کشور برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: با توجه به اعلام نتایج بیست و دومین دوره این برنامه، طوبی ابراهیمی و اعظم کیانی از همکاران فرهنگی این شهرستان موفق به کسب رتبه‌ی برتر استانی در این برنامه شدند.

غلامی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی گروه تحقیق و پژوهش اداره کل متبوع در بخش شهرستانی نیز طرح مشترک لیلا پیرایش و خدامراد قیاسی به عنوان رتبه اول، ماهرخ احمدوند رتبه دوم و زینب محمودی و مریم نوشادخت حائز رتبه سوم شهرستان شدند.

او در پایان به برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست پژوهشی، مسابقه پرتاب موشک آبی، نواختن زنگ پژوهشی در مدارس، قدردانی از معلمان پژوهنده، برگزاری نمایشگاهی از دست‌سازه‌های دانش‌آموزی و بازدید دانش‌آموزان از مراکز علمی از عمده برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته پژوهش است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.