ابراز ارادت مردم استان مرکزی به کریمه اهل بیت

به مناسبت رحلت حضرت معصومه (س) کاروان‌های پیاده و سواره استان مرکزی راهی قم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه (س) کاروان‌های پیاده و سواره استان مرکزی به منظور ابراز ارادت و عرض تسلیت و شرکت در مراسم عزای آن حضرت راهی قم شدند تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) که طبق روایات حرم اهل بیت سلام الله علیهم است را زیارت کنند.



ابراز ارادت مردم استان مرکزی به کریمه اهل بیت

به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها ۲۰۰ نفر از مردم ساوه و زرندیه در قالب کاروان معصومیه پیاده به شهر مقدس قم رفتند.

رجبی مسئول این کاروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از دوستداران اهل بیت شهرستان‌های ساوه و زرندیه از حرم مطهر امامزاده سید اسحاق (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) را پیاده طی می‌کنند.

رجبی افزود: این افراد پس از دو روز و طی مسافت ۸۰ کیلومتر به مرقد مطهر کریمه اهل بیت می‌رسند و در مراسم رحلت این بانوی بزرگوار به عزا داری می‌پردازند.

او اضافه کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از برنامه‌های این کاروان است

اعزام زائران اراکی حضرت معصومه (س) به قم

همچنین از اراک هم ۳۰۰ از زائران و خادمان امامزاده محمد عابد برادر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها با فرارسیدن شهادت کریمه اهل بیت به شهر مقدس قم و حرم ان بزرگوار اعزام شدند.

عسگری مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: گفت: در قالب اردوی فرهنگی زیارتی نشاط معنوی ۳۰۰ زائر و خادم این آستان مقدس در شب شهادت کریمه اهل بیت به شهر مقدس قم اعزام شدند.

عسگری افزود: در این اردوی یک روزه زیارت اولی‌ها، خانواده‌های نیازمند در قالب ۷ اتوبوس به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) اعزام شدند.
او اضافه کرد: امسال این دومین اردوی فرهنگی زیارتی است که در قالب طرح نشاط معنوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.