ارسال بیش از ۵۲۳ ایده و طرح در بخش دانش آموزی به ایده کاپ

شهردار اصفهان گفت:بیش از ۵۲۳ ایده و طرح در بخش دانش آموزی به ایده کاپ ارسال شده که بنا بر نظر مسئولان آموزش و پرورش این مشارکت کم نظیر بوده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرارسیدن روز دانشجو اظهارکرد: شهر به خلاقیت و نگاه متفاوت دانشجویان و دانشگاهیان نیاز دارد، از این رو ابتدای مهرماه سال‌جاری ایده‌کاپ دانش‌آموزی و دانشجویی با محوریت دریافت ایده‌های این افراد در زمینه توسعه گردشگری در اصفهان با توجه به در پیش بودن رویداد «اصفهان ۲۰۲۰» برگزار شد.

او با بیان اینکه بیش از ۵۲۳ ایده و طرح در بخش دانش آموزی به ایده کاپ ارسال شده که بنا بر نظر مسئولان آموزش و پرورش این مشارکت کم نظیر بوده است، افزود: پس از انجام داوری ایده‌ها، نفرات اول تا سوم انتخاب و جوایز ارزنده‌ای به آن‌ها اهداء خواهد شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: رویداد ایده کاپ دانشجویی نیز در مرحله ثبت ایده‌ها است که امیدواریم با آن‌ها نیز به روال ایده کاپ دانش‌آموزی عمل شود.

او با بیان اینکه یکشنبه ۱۷ آذرماه ۹۸ در ملاقات مردمی به منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خواهیم رفت تا به مسایل و مشکلات شهروندان ساکن در این منطقه رسیدگی کنیم، گفت: همچون بازدید‌های قبل رییس شورای شهر و معاونان شهرداری و برخی از مدیران شهر این ملاقات مردمی را همراهی می‌کنند تا مشکلات شهروندان منطقه ۱۴ به طور تخصصی در محل بررسی و برخی معضلات رفع شود.

نوروزی تاکید کرد: مدیریت شهری اصفهان به ایجاد عدالت فضایی در شهر اعتقاد ویژه‌ای دارد و به همین دلیل خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه ۱۴ از اهمیت بالایی برخوردار است.

او ادامه داد: مردم و جوانان منطقه ۱۴ باید بدانند پروژه‌های بزرگی که در این منطقه در حال احداث است، چهره منطقه را تغییر خواهد داد تا عدالت فضایی ایجاد شود.

شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت متروی اصفهان، گفت: علی‌رغم آسیب‌های زیادی که در جریان ناآرامی‌های اخیر به تعدادی از ایستگاه‌های خط یک مترو وارد شد، سه روز پس از این وقایع با تلاش زیاد کارکنان این ایستگاه‌ها برای خدمت رسانی کامل آماده و در اختیار مردم قرار گرفت.

او اظهارکرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۹۰ هزار نفر برای انجام سفر‌های درون شهری خود از مترو استفاده می‌کنند که امیدواریم در شرایط جوی کنونی کسانی که در مسیر مترو قرار دارند، وسیله شخصی خود را کنار گذاشته و از این وسیله ایمن و ارزان استفاده کنند.

نوروزی تصریح کرد: از شهروندان به خاطر همراهی‌هایی که با مدیریت شهری اصفهان دارند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار