جشنواره رنگ‌ها و برگ‌ها ‌در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت:جشنواره پاییزی برگ ها و رنگ ها، ‌ همانند سال گذشته میزبان علاقه مندان و هنرمندان شهر اصفهان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدرسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان اظهار کرد: سال گذشته نیز جشنواره پاییزی برگ‌ها و رنگ‌ها با مشارکت مدیریت ساماندهی طرح ناژوان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و با استقبال گرم و کم نظیر شهروندان اصفهان در میدان جشن‌های ناژوان اجرا شد و مورد توجه بسیاری از مردم و هنرمندان شهر قرار گرفت.

او تصریح کرد: در این جشنواره یک روزه شهروندان خوش ذوق اصفهانی با استفاده از برگ‌های پاییزی طرح‌های مختلف ابتکاری مانند نماد اصفهان، زاینده رود، طرح‌های دوخت لباس، درختان مختلف، نماد‌های مهربانی انسان‌ها و دور هم نشینی اجرا کردند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: این روز‌ها نیز ریزش برگ‌های پاییزی جلوه بسیار زیبایی به فضای ناژوان بخشیده و منجر به نشاط و بهره بصری گردشگران به ویژه جوانان و نوجوانان شده است.

او گفت: برگ‌های پاییزی براساس هماهنگی‌های انجام شده تا آخر آذر در سطح فضای سبز و معابر پارک باقی است و پس از آن به میدان جشن‌های ناژوان برای اجرای جشنواره منتقل می‌شود.

هاشمیان با اشاره به ضرورت رویداد محور شدن برنامه‌های تفریحی و گردشگری گفت: از همه شهروندان اصفهانی دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در این جشنواره از فضای زیبای پاییزی ناژوان و لذت برگزاری یک مسابقه خانوادگی هیجان انگیز بهره‌مند شوند.

او افزود: این جشنواره در صبح جمعه ۲۲ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و حضور برای عموم شهروندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/م

 
منبع:ایمنا
برچسب ها: مناظر زیبا ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.