عرضه دو نسخه دیگر از مجموعه اساسینز کرید برای کنسول سوییچ

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که دو نسخه قدیمی دیگر از مجموعه اساسنیز کرید در قالب یک بسته، برای کنسول سوییچ عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که شرکت اکتیویژن به طور جدی در حال عرضه نسخه‌های قدیمی بازی Assassin’s Creed’s برای کنسول نینتندو سوییچ است و این بازی‌ها نیز با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شده است. در اوایل سال جاری بود که شرکت اکتیویژن دو عنوان Assassin's Creed 3  و  Assassin's Creed 3: Liberation را برای کنسول سوییچ و در قالب یک مجموعه عرضه کرد؛ اما این شرکت به تازگی اعلام کرده است که دو نسخه دیگر از مجموعه اساسینز کرید نیز در دسنرس گیمرهای کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفته است.

ظاهرا دو عنوان جدیدی که برای کنسول نینتندو سوییچ آماده شده‌اند، عناوین Assassin’s Creed 4: Black Flag  و Assassin’s Creed Rogue هستند که در قالب یک مجموعه در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت. این مجموعه Assassin’s Creed: The Rebel Collection نام دارد و گیمرها برای تجربه دو عنوان مذکور باید این پکیج را خریداری کنند. عنوان Assassin’s Creed: The Rebel Collection یکی از برترین بازی‌های مجموعه اساسینز کرید است که در زمان عرضه نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد و توانست سود بالایی برای شرکت اکتیویژن داشته باشد.

عرضه دو نسخه دیگر از مجموعه اساسینز کرید برای کنسول سوییچ

این عنوان مانند تمامی نسخه‌های مجموعه اساسینز جهان باز بوده و گیمرها می‌توانند در محیط بازی به گشت و گذار مشغول شوند. اکنون نیز این عنوان محبوب برای گیمرهای کنسول سوییچ عرضه شده است و انتظار می‌رود این عنوان در کنسول سوییچ نیز بتواند به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر


همچنین طبق اعلام اکتیویژن این دو عنوان به همراه تمامی بسته‌های الحاقی بخش تک نفره در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و گیمرها نباید نگران وجود کمترین ایراد در این بازی باشند. علاوه بر این اکتیویژن اعلام کرده است که قرار نیست دو عنوان اخیر اساسینز کرید یعنی Origins و Odyssey  برای کنسول سوییچ عرضه شوند و دلیل آن هم گرافیک بالای این دو بازی است که به این ترتیب کنسول سوییچ توانایی اجرای این دو عنوان را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.