اخبارحوادث شانزدهم آذرماه ۹۸؛

گازگرفتگی اعضای خانواده‌ای در اصفهان / مصدوم شدن ۵ نفر براثر برخورد اتوبوس با وانت

مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

گازگرفتگی اعضای خانواده‌ای در اصفهان

غفور راستین مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه گاز گرفتگی که دیشب رخ داد نشت گاز منوکسید کربن ناشی از آبگرمکن در محیط کمتر از ۵۰ متر موجب مسمومیت چهار نفر از اعضای خانواده‌ای شامل دو مرد ۳۷ و ۶۰ ساله و دو زن ۳۷ و ۵۷ ساله شد.

غفور راستین افزود: باحضور به موقع ماموران اورژانس دو نفر از اعضای خانواده برای درمان به بیمارستان عیسی بن مرم منتقل و دونفر دیگر هم رضایت برای انتقال ندادند.

او به شهروندان توصیه کرد در نصب وسایل گازسوز اصول ایمنی را رعایت کنند. 
 

مصدوم شدن ۵ نفر براثر برخورد اتوبوس با وانت

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه اتوبوس با وانت پیکان در جاده قدیم نطنز – اصفهان سه راهی کارخانه فولاد برخورد کرد و پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شامل یک مرد و سه زن و دختر بچه‌ای مجروح شدند.

غفور راستین افزود: ماموران اورژانس از پایگاه اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل کردند.

آتش سوزی کامیون حمل شیر

مهدی شهیدی رئیس آتش نشانی میمه گفت:در این حادثه که ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محور میمه – دلیجان رخ داد یک دستگاه کامیون حمل شیر در چرخ‌های عقب دچار آتش سوزی شد.

مهدی شهیدی افزود: این آتش سوزی با کمک نیرو‌های آتش نشانی و هلال احمر مهار شد.

او علت این حادثه را گرما و اصطکاک در چرخ‌های عقب اعلام کرد.

انتهای پیام/م

انتهای پیام/م
برچسب ها: گازگرفتگی ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.