۲ متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری ۲ متخلف زیست محیطی در منطقه شکار و صید ممنوع چهارشاخ شهرستان دلفان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان  اظهارداشت: با اجرای برنامه سرشماری سالانه حیات وحش نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان با مشارکت و همکاری انجمن زیست محیطی بهشت فروردین و باشگاه کوهنوردی گرین دلفان متخلفین دستگیر شدند.

او با بیان اینکه از این افراد یک قبضه اسلحه شکاری و سه عدد فشنگ کشف و ضبط شد، اظهار داشت: پرونده این متخلفین پس ازتنظیم صورتجلسه اولیه به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده از آن‌ها تا صدور رای قطعی زیر نظر این اداره باقی می‌ماند.

وی با اعلام اینکه نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست بطور شبانه روزی در سطح حوزه استحفاظی حضور دارند و با متخلفین زیست محیطی برخورد می‌کنند، از کلیه دوست داران محیط زیست تقاضا نمود هر گونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: از ابتدای امسال  تاکنون ۵۴۶ متخلف زیست محیطی در این استان دستگیر شدند.

فتحی بیرانوند ادامه داد: در جهت برخورد قاطع با شکارچیان و پیشگیری از وقوع جرم تعداد ۷۲ قبضه اسلحه از متخلفان کشف و ضبط شده که از این تعداد پنج قبضه آن‌ها سلاح بدون مجوز می‌باشد.

او عنوان کرد: در این مدت ۲۶۹ میلیون تومان ضرر و زیان در اثر تخلفات زیست محیطی به محیط زیست استان وارد شده که از این میزان ۷۶ میلیون تومان وصول شده است.

انتهای پیام/م

دستگیری ۲ متخلف زیست محیطی در لرستان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار