مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد;

ضرورت توجه به ایجاد فضا‌های ورزشی در مناطق روستایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: توجه به ایجاد فضا‌های ورزشی در مناطق روستایی استان یک ضرورت انکار ناپذیر است.

ضرورت توجه به ایجاد فضا‌های ورزشی در مناطق روستایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  علیشائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در حال حاضر ۳۵ درصد جمعیت استان ایلام در روستا‌ها زندگی می‌کنند و توجه به ایجاد فضا‌های ورزشی در مناطق روستایی استان یک ضرورت انکار ناپذیر است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ فضای ورزشی روستایی در استان ایلام وجود دارد اظهار کرد: با اجرای طرح احداث ۴۰ زمین چمن مصنوعی در ۴۰ روستای استان، این تعداد به ۵۸ فضای ورزشی در سطح روستا‌های استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه طرح احداث ۴۰ زمین چمن مصنوعی در ۴۰ روستا این استان به زودی کلید می‌خورد مطرح کرد: همچنین توسعه خانه‌های ورزش روستایی در دستور کار مسئولان استان است و تلاش خواهیم کرد تا مقدمات افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در این استان نیز فراهم شود.

علیشائی ادامه داد: خانه‌های ورزش روستایی به عنوان طرحی نو در ترویج ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در میان روستاییان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش به سزایی دارند.

او بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت، استعدادیابی، رشد و شکوفایی ورزشکاران جوان روستا و معرفی آن‌ها برخی از مزیت‌ها و اهداف احداث خانه‌های ورزش روستایی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.