۱۶ آذر نمایانگر روحیه استکبارستیزی دانشجویان فهیم ایرانی است

استاندار اردبیل گفت: ۱۶ آذر نمایانگر روحیه استکبار ستیزی، استقلال خواهی و آزادی طلبی دانشجویان فهیم ایرانی است که در مقابل اجنبی پرستان ساکت ننشستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل گفت: تردیدی نیست دانشجویان این مرز و بوم همواره پیشگام و طلایه دار آرمان‌های بلند و مترقی ملت غیور ایران بوده که هم به عنوان نیروی پیشران توسعه علمی کشور و هم به منزله سدی آهنین در مقابل آفات داخلی و خارجی، برکات و افتخارات فراوانی برای جامعه ما به ارمغان آورده‌اند.

او افزود: ۱۶ آذر نمایانگر روحیه استکبار ستیزی، استقلال خواهی و آزادی طلبی دانشجویان فهیم ایرانی است که در مقابل اجنبی پرستان ساکت ننشستند و در اعتراض به دخالت‌های بیگانگان در امور کشورمان و با هدف صیانت از عزت و اقتدار ملی، در سال ۱۳۳۲ به پا خواسته و در این راه پر افتخار حتی از جان خویش گذشتند.

استاندار اردبیل از رؤسای دانشگاه‌های استان نیز خواست تا با مدنظر قرار دادن همت مضاعف مورد نظر رهبر معظم انقلاب، در جهت رفع هرگونه مشکلات تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن بستر لازم برای پویایی افزون‌تر آنان، بیش از پیش تلاش کنند تا شاهد شکوفایی بیشتر و موفقیت‌های مستمر این قشر آینده ساز در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.