تمامی محور‌های ارتباطی ارومیه باز است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ارومیه گفت:تمامی محور‌های ارتباطی این شهرستان باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،بارش برف از بامداد امروزشنبه در ارومیه آغاز و موجب خوشحالی مردم و کشاورزان این منطقه شده و با وجود بارش برف تردد در تمامی محور‌های ارتباطی جریان دارد

حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: براساس اطلاعات دوربین‌های مرکز مدیریت راه‌ها و اعلام راهداران محور‌های ارومیه-اشنویه، ارومیه-بند-راژان-زیوه، ارومیه-هشتیان-سرو، ارومیه-قوشچی، ارومیه-انهر-موانا-چهارده شهید برفی گزارش شده است.

وی افزود: با تلاش راهداران تمامی محور‌های اصلی و فرعی باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

این مقام مسئول ادامه داد: با بیان اینکه کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱، ارتباط برقرار کرده تا بتوانند سفر‌های خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و سفری ایمن داشته باشند.

حبیب زاده یادآور شد: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی سرمای شدید در سال جاری این اداره به عنوان یکی از دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات عمومی، از آمادگی لازم برای پیشگیری از هرگونه خطرات احتمالی ناشی از حوادث غیرمترقبه برخوردار است.

هم اکنون اکیپ‌های راهداری فعال در محور‌های اصلی و فرعی با اکیپ‌های گشتی و سایر راهداران حاضر در راهدارخانه‌ها و نیز با اکیپ مکانیکی رایگان و سیار در محور‌ها به مسافران و رانندگان عبوری در مسیر‌های ارتباطی خدمات ارائه می‌دهند.

وی درخصوص عملیات راهداری زمستانی سال ۱۳۹۸ در بخش تجهیز راهدارخانه‌ها و ماشین آلات اظهار داشت: امسال ۶۷ دستگاه انواع خودرو‌های راهداری در ۷ راهدارخانه ثابت و سیار حوزه استحفاظی شهرستان ارومیه در محور‌های ارتباطی و گردنه‌های برف‌گیر مستقر بوده و مشغول عملیات راهداری هستند.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: حمل و نقل ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.