نام مربیان مطرح اروپایی روی میز مالک باشگاه تراکتور/ علی دایی در فهرست سرخ پوشان

سرمربیان مطرح اروپایی در بین گزینه‌های جانشینی دنیزلی برای هدایت تیم فوتبال تراکتور هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دنیزلی در جلسه امروز با زنوزی مالک و صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتوراز این تیم تبریزی جدا شد و شیخ لاری به عنوان سرمربی موقت تا زمان انتخاب سرمربی جدید سکان هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده گرفت.

بعد از جدایی دنیزلی گمانه زنی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور شروع شد. گفته می‌شود سرمربیان مطرح اروپایی در بین گزینه‌های جانشینی دنیزلی هستند. علاوه بر این مربیان داخلی از جمله علی دایی، افشین قطبی و رسول خطیبی جزو گزینه‌های هدایت تراکتور هستند.

مربیان مطرح اروپایی روی میز مالک متمول تراکتور / شانس زیاد دایی در بین گزینه های داخلی

البته علی دایی بیشترین شانس را برای هدایت تیم تراکتور دارد و حتی گفته می‌شود جلسه‌ای میان او و مدیران تراکتور فردا برگزار می‌شود تا وضعیتش مشخص شود. دایی قبل از نیم فصل اول هم جزو گزینه‌های تراکتور بود، اما با تراکتوری‌ها به توافق نرسید. اکنون دوباره نام دایی برای هدایت سرخپوشان تبریزی مطرح شد.

افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس هم در بین گزینه‌های هدایت تراکتوری‌ها قرار دارد. البته مدیربرنامه اش بیان کرد که پیشنهادی از تراکتور دریافت نکرده است.

به هر حال جانشین دنیزلی در شرایط فعلی مشکلی است که تراکتوری‌ها با آن رو به رو هستند. تصمیم به استخدام دوباره یک مربی خارجی، ریسک بزرگی است که تراکتوری‌ها باید آن را به جان بخرند چرا که در طول چند سال اخیر آن‌ها با چهار مربی بزرگ خارجی به نام‌های ارطغرل ساغلام، جان توشاک، جورج لیکنز و مصطفی دنیزلی نتایج چندانی خوبی کسب نکرده اند.

تونی اولیویرا گزینه همیشگی هدایت تراکتور 

تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور همواره جزو گزینه‌های هدایت تراکتور است. این بار هم نام این مربی برای سرمربیگری این تیم تبریزی مطرح شد. علاوه بر این برخی از مربیان خارجی که هدایت هیچ تیمی را برعهده ندارند در بین گزینه‌های سرمربیگری سرخپوشان تبریزی قرار دارند.

به هر حال با توجه به اینکه باشگاه تراکتور از نظر مالی مشکلی ندارد به همین علت مربیان مطرح و صاحب سبکی در بین گزینه‌های مدنظر مالک تراکتور برای هدایت تیمش حضور دارند. شنیده‌ها حاکی از این است که برانکو، ماسیمو کاررا، چزاره پراندلی، فاتح تریم، فن خال و چند مربی دیگر گزینه‌های جانشینی دنیزلی هستند.

امکان وجود دارد که تراکتوری‌ها به سمت گزینه‌های داخلی بروند. این در حالی است که در مقطع فعلی پیدا کردن گزینه مربیگری از میان مربیان داخلی کار بسیار دشواری است چرا که اکثر مربیان صاحب تیم هستند. چند گزینه بدون تیم روی میز تراکتوری‌ها دیده می‌شود که البته حضورشان در تبریز خیلی بعید به نظر می‌رسد.

شجاعی کمک حال تیم تراکتور تا انتخاب سرمربی جدید 

مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتور بیان کرده که دنیزلی امروز از این تیم جدا شد و هنوز گزینه‌ای برای هدایت تراکتور مطرح نشده است و شیخ لاری به طور موقت هدایت این تیم تبریزی را برعهده دارد تا سرمربی جدید انتخاب شود.

نام مسعود شجاعی هم برای هدایت تراکتور مطرح شده است، اما باشگاه تراکتور اعلام کرد که شجاعی به عنوان کاپیتان در کنار تیم خواهد بود و کمک حال این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید است.

 


بیشتر بخوانید: دنیزلی از تراکتور جدا شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۱۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
مربیان صاحب سبکی مثل رسول خطیبی خخخ
آخرین اخبار