بسته اخبار حوادث قزوین امروز شانزدهم آذر ۹۸؛

انهدام باند سارقان داخل خودرو / کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق ،بیش از ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر و ۱۳ دستگاه بیت کویین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شانزدهم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان آبیک با تشکیل کارگروه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سردار حاجیان ادامه داد: واحد گشت کلانتری ۱۱ آبیک حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید با ۲ نفر سرنشین مظنون شدند و برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی از خودرو مشخص شد پلاک‌های نصب شده جعلی است و در داخل خودرو هم چندین دستگاه باند و آمپلی فایر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان در بازجویی انجام شده به ۲۴ فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان آبیک و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

سردار حاجیان افزود: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از آن هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه عرضه سوخت کشف کردند.

سرهنگ منصوری افزود: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قانونی معرفی شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک از چمدان مسافر

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: عوامل گشت یگان امداد حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ خدایی ادامه داد: در بازرسی از اتوبوس ماموران این پلیس به یکی مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل همراه او، ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

او گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: به منظور برخورد با فروشندگان موادمخدر و پاکسازی نقاط آلوده اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رشید تبار افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی طی دو عملیات در شهرستان بوئین زهرا، ۷ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و ۱۰ کیلو و ۷۳۷ گرم انواع مواد مخدرکشف شد.

او اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از شهروندان خواست:در حفظ امنیت حاصل از تولید اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را به پلیس از طریق شماره تماس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۳ دستگاه بیت کویین در قزوین

 جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت : در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک دامداری در یکی از روستا‌های بخش"کوهین"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این محل موفق شدند، ۱۳ دستگاه ماینر، در حال استفاده کشف کنند.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: در این رابطه مکان موصوف پلمب و ماینر‌ها جمع آوری شد.

 سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری صاحب اموال مکشوفه ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.