دستبند قانون بر دستان سارق محتویات داخل خودرو در شهر سمنان

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: رد پای سارق محتویات داخل خودرو در شهر سمنان شناسایی و این فرد معتاد دستگیر شد این متهم در بازجویی به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ رضا بینقی رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو سطح شهر سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: پس از تحقیقات تخصصی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی طی پایش داده‌های به دست آمده، رد متهم معتاد و سابقه‌دار در منزل پدری‌اش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد، افزود: متهم پس از بازجویی‌های فنی به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر سمنان اعتراف کرد.

او بابیان اینکه سرقت‌های این فرد شامل مواردی نظیر طلا، وجه نقد و لوازم الکترونیکی است، ابراز داشت: طبق نظر کارشناسان این اموال مسروقه بالغ بر دو میلیارد ریال ارزش مالی دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان بابیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود خودروی خود را در مکان روشن و امن پارک کرده و حتما از قفل فرمان و پدال برای ایمنی بیشتر استفاده کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما آن را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار