رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

تبلیغات انتخابات فعلا ممنوع است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تبلیغات انتخابات باید در زمان قانونی وبرابر مقررات انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تبلیغات انتخابات باید در زمان قانونی وبرابر مقررات انجام شود.

تبلیغات انتخابات فعلا ممنوع است

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان گفت: تبلیغات انتخابات فعلا ممنوع است وتبلیغات باید در زمان قانونی وبرابر مقررات انجام شود.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به ثبت نام نامزد‌های انتخابات امانت داری را شرط سلامت انتخابات دانست و از مردم وکاندیدا‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخواست کرد برابر مقررات وقانون عمل کنند.

او با اشاره به اغتشاشات اخیر در پی افزایش قیمت بنزین استان مرکزی را از استان‌های آرام برشمرد و از مسئولان امنیتی استان تشکر وقدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی رفع مشکلات مردم ورفع موانع تولید را ازوظایف اصلی مسئولین دانست.

اجرای عدالت درجامعه مهمترین وظایف مسئولان

حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهرستان دلیجان هم دراین جلسه اجرای عدالت درجامعه را ازمهمترین وظایف مسئولان عنوان کرد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه مردم و مسئولان باید در محور دین حرکت کنند، خدمت کردن به مردم و اجرای عدالت و ستم گریزی را از مهم‌ترین وظایف مسئولان برشمرد و گفت: امید است همه ما در اجرای این وظایف مهم به نحو احسن عمل نماییم.

سلیمانی فرمانداردلیجان هم گفت: مدیران باید اساس و اصول انقلاب اسلامی را رعایت کرده و حاکمیت عدالت را زیرپا نگذارند، زیرا مدیری که این مهم را نادیده بگیرد در جامعه هیچ جایگاهی ندارد.

سلیمانی پیگیری حل مشکلات اسناد مالکیت درمناطق مرزی با استان اصفهان وحق آبه شهرستان دلیجان از سد ۱۵ خرداد را ازمطالبات مردم شهرستان از دادگستری دانست.

جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان باحضوررئیس کل دادگستری استان مرکزی درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.