استاندار اردبیل:

تقویت ارتباط صنعت و کشاورزی با دانشگاه ضروری است

استاندار اردبیل گفت: حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری باید ارتباط مستمری با دانشگاه و دانشجویان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جشن روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویان باید قبل از پایان تحصیلات با مبادی صنعت، کشاورزی و فضای کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود ارتباط داشته باشند.

او بیان کرد: دانشگاه وظیفه آموزش و علم آموزی برای دانشجویان را انجام می‌دهد و لازم است در کنار آن ارتباط دانشجویان با محیط کار و تولید را نیز تقویت کند.

استاندار اردبیل افزود: دانشجویان با مهارت آموزی در دوران تحصیل می‌توانند بلافاصله بعد از اخذ مدرک به عرصه اشتغال وارد شوند.

بهنام جو با اشاره به اقدامات عمرانی، علمی و فرهنگی انجام گرفته در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد:احداث خوابگاه، استخر، فاز دوم دانشکده فنی و کتابخانه مرکزی از جمله فعالیت‌هایی است که برای افزایش زیرساخت‌های آموزشی در این دانشگاه در یکسال اخیر انجام می‌شود.

او افزود: احداث هتل در محوطه دانشگاه از جمله برنامه‌هایی است که با هدف توسعه گردشگری و زمینه سازی برای برپایی همایش‌های ملی و بین المللی پیگیری می‌شود.

در این همایش جمعی از دانشجویان مشکلات خود را استاندار و مسوولان مطرح و از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.