معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

کلاهبرداری در اصفهان و اندیمشک و زندگی با پول مالباختگان در تهران

سرهنگ تقی پور از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای متواری در تهران خبر داد.

کلاهبرداری در اصفهان و اندیمشک و زندگی با پول مال باختگان در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و چهارم شهریورماه سال جاری ۲ شکایت همزمان از اصفهان و اندیمشک مبنی بر کلاهبرداری با موضوع سرمایه گذاری در بورس به اداره چهاردهم پلیس آگاهی واصل شد و با توجه به گزارش حضور متهم در تهران شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره چهاردهم قرار گرفت.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بیان اینکه شاکیان آدرسی از متهم در تهران نداشتند، گفت: شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت. در بازه زمانی شهریور تا آذرماه آدرس‌های متعددی از متهم به دست آمد که وی در هیچ یک از آدرس‌های کشف شده حضور نداشت و نقل مکان کرده بود تا اینکه پس از انجام یک رشته اقدامات پلیسی پیچیده کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی در نیاوران شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را در حالی که قصد خروج از مخفیگاهش را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه افزود: بررسی سوابق کیفری مشخص شد که متهم فردی ۴۰ ساله متاهل و دارای سوابق متعدد محکومیت با عناوین تحصیل مال نامشروع، خیانت در امانت کلاهبرداری و تقلب در امتیازات است.


بیشتر بخوانید: خرید و فروش برنج و زعفران در فضای مجازی با چک بی محل


این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم در تشریح نحوه و شگرد کلاهبرداری خود اظهار داشت با چرب زمانی و معرفی خود به عنوان دکترای مدیریت مالی اعتماد مالباختگان را برای سرمایه گذاری در بورس جلب می‌کردم و پس از دریافت مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از مالباختگان با توجه به اینکه متوجه شده بودم شاکیان از من شکایت کرده اند به تهران متواری شدم.

تقی پور در پایان گفت: با دستور بازپرس شعبه ۵ دادسرای ناحیه ۲۳ تهران متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان و مال باختگان در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار