کشف یک تن و ۲۵۰ کیلو گرم موادمخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۲۵۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر دراستان کشف شد.

سردار "غلامرضا جعفری" افزود: دراین رابطه ۲۸ قاچاقچی و سوداگر مرگ طی ۷۲ ساعت گذشته دستگیر شدند.

او گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ و به منظور ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی استان در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند، ۲۸ تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۷۶۵ کیلو تریاک، ۳۷۸ کیلو حشیش، ۶۵ کیلو هروئین و ۴۲ کیلو سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌های حاجی آباد، خمیر و بندرعباس طی ۵ عملیات جداگانه کشف شده است.

سردار جعفری گفت: در اجرای این طرح ضربتی ضمن پاک سازی ۴۰ منزل و محل پاتوق خرده فروشان، ۷۱۳ معتاد متجاهر، ۳۲ خرده فروش و توزیع کننده، ۱۳ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اوبا تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاک سازی نقاط آلوده استان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.