درخشش نمایش نماینده اردبیل در جشنواره بچه‌های مسجد

نمایش «روزی که بهشتی شدم» در فهرست برگزیدگان چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، نمایش «روزی که بهشتی شدم» از تولیدات دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری استان اردبیل تقدیر شد.

نمایش «روزی که بهشتی شدم» به کارگردانی مریم ثروتی، نویسندگی ندا ثابتی و بازیگری آیناز امن‌زاده، الهه ملانوری، محدثه عادل، مهسا امیری، مهدیه هاشمی، مهدیس عبدالله‌زاده و مهدیه نوروزی تولید شده است.

در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۱۱۶ نمایش از سراسر کشور بازبینی و داوری شد و در دور نهایی، ۱۵ اثر جواز ورود به مرحله نهایی را کسب کردند.

در بخش جایزه منتخب تماشاگران، «کفش» از استان گلستان و در بخش گروه نمایشی،  «امن ترین جای دنیا» از استان لرستان رتبه اول را کسب کردند.

همچنین رتبه دوم به گروه نمایشی «به خاطر مروارید» از استان هرمزگان و رتبه سوم  نیز به گروه نمایشی «خوب، بد، زشت» از استان قزوین تعلق یافت.

گروه نمایشی «روزی که بهشتی شدم» از استان اردبیل و گروه نمایشی«اخلاق صاحبدلان» از استان قم شایسته تقدیر شناخته شدند و جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور به گروه نمایشی «اپرت قزافی» از استان مازندران رسید.

در این مراسم از حسین پارسایی کارگردان، بازیگر، نویسنده و احیاگر تئاتر مسجد، و نیز ناصر ایزدفر، کارگردان و بازیگر قزوینی تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.