سرهنگ خروش خبر داد؛

سرقت خودروی سوئیچ دار به همراه سرنشینانش در محله پیروزی/ آدم ربایان دستگیر شدند

رئیس پلیس بازرسی پایتخت از دستگیری عاملان آدم ربائی سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری در محله پیروزی خبر داد.

سرقت خودروی سوئیچ دار به همراه سرنشینانش در محله پیروزی/ آدم ربایان دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حمید خروش رئیس پلیس بازرسی پایتخت گفت: ساعت ۱۰:۵۹ صبح روز گذشته چهاردهم آذرماه خبری مبنی بر آدم‌ربایی در خیابان پیروزی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت اکیپی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۱۰ شهدا به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: ماموران با حضور در محل به تحقیقات از کسانی که صحنه آدم ربایی را مشاهده کرده بودند، پرداختند و بررسی اولیه نشان داد ۲ پسر جوان حدوداً ۲۰ ساله، هم زمان با سرقت یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، سرنشینان آن شامل ۲ خانم حدوداً ۳۷ و ۵۵ ساله و دختربچه‌ای چهار ساله را ربوده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همزمان با تحقیقات پلیسی مردی جوان با حضور نزد ماموران عنوان کرد که صاحب خودروی پژو ۲۰۶ است.

وی به پلیس گفت: من، دخترم، همسرم، مادر و خواهر همسرم در خودرو بودیم، مادر همسرم عمل آنژیو قلب انجام داده و ساعتی قبل او را از بیمارستان بوعلی ترخیص کردیم و بعد از ترخیص، برای اخذ جواب سونوگرافی همسرم به خیابان پیروزی آمدیم؛ من و همسرم برای دریافت جواب سونوگرافی، درحالی که خودرو روشن بود و سوئیچ روی فرمان قرار داشت و شیشه‌های خودرو بالا بود؛ از خودرو پیاده شدیم.

وی افزود: پس از اینکه کارمان تمام شد به خیابان آمدیم، اما متوجه شدیم خودرو همراه با سرنشیان به سرقت رفته است.

خروش بیان داشت: شاهدان ماجرا در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که ۲ پسر جوان ابتدا با استفاده از قمه شیشه‌های خودروی را شکسته و سپس خودرو را به همراه سرنشینانش سرقت کرده اند.

رئیس بازرسی پلیس پایتخت ادامه داد: با ثبت اظهارات صاحب خودروی و برداشت شماره پلاک خودرو، طرح مهار و دستگیری سارقان برای بازداشت سارقان آدم‌ربا به اجرا درآمد، دقایقی بعد ماموران متوجه شدند سارقان سرنشینان خودرو را به دلیل تقلای زیاد برای رهایی یافتن از دست آنها، در خیابان عارف شمالی از خودرو پیاده کرده اند و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) به مسیر خود ادامه داده‌اند.

وی افزود: متهمان هنگام فرار، با واحد گشت موتوری پلیس روبه‌رو می‌شوند با کوبیدن خودرو به ماموران و مجروح کردن آنها، به فرار خود ادمه می‌دهند.

رئیس کلانتری شهدا ابراز داشت: در ادامه ماجرا، واحد گشت بازررسی پلیس پایتخت که در آن مسیر در حال حرکت بود با مشاهده خودروی پژو ۲۰۶ و به راننده و سرنشین خودرو مشکوک و برای بررسی موضوع به تعقیب خودرو پرداختند که در نهایت متهمان با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد و متوقف می‌شود.

این مقام پلیسی اضافه کرد: در این هنگام ماموران برای بازداشت سارقان آدم‌ربا دست به کار شده و موفق شدند یکی از متهمان را بازداشت، ولی متهم دوم از محل می‌گریزد.

رئیس پلیس بازرسی پایتخت با اعلام این خبر گفت: در جریان این حادثه ۲ مامور انتظامی و یک شهروند مجروح شدند و متهمان به ۶ دستگاه خودروی عبوری نیز آسیب رسانده اند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات از سرنشینان پژو ۲۰۶، مشخص شد که آن‌ها توسط متهمان تهدید به مرگ نیز شده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای بازداشت متهم دیگر این پرونده، گفت: متهم ۲۰ ساله این پرونده مدعی شده که چند روز پیش از شهرستان‌های همجوار به تهران آمده است و دارای سابقه کیفری است.

رئیس پلیس بازرسی پایتخت با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد از شهروندان، خواست: هنگام ترک خودرو، حتماً خودرو را خاموش و به هیچ وجه سوئیچ آن را بر روی فرمان نگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار