دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در دره شهر /  آتش سوزی منزل شهروند دهلرانی به دلیل نشت بخاری نفتی

مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲۱ نفر سارق حرفه‌ای در دهلران /  آتش سوزی منزل شهروند دهلرانی به دلیل نشت بخاری نفتی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در دره شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری ۱۳ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات و کار اطلاعاتی و استفاده از سرنخ‌های موجود، متهمان را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی، در چند عملیات پلیسی، آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر مطرح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی با رویت دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و در تحقیقات اولیه به ۱۸ فقره سرقت اعتراف و در راستای مطالبه به حق مردم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

او بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی وهشدار‌های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش داده و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 آتش سوزی منزل شهروند دهلرانی به دلیل نشت بخاری نفتی

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: نشت بخاری نفتی و بی احتیاطی، منزل یکی شهروند را به آتش کشید.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی آتش سوزی منزل در یکی از محله‌های شهر دهلران بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: گزارش ماموران اعزامی حاکی از آن است به علت نشت بخاری نفتی، منزل یکی شهروند دچار آتش سوزی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی آتش سوزی مهار و اموال موجود در این منزل اعم از فرش، کولر گازی، موکت، بخاری وغیره طعمه حریق شدند.

او با اشاره به فصل سرما و نیاز به استفاده از وسایل گرمایشی اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم تا نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برخورد خودرو با چند راس دام حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان ایلام از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گله احشام در مسیر چوار-ایوان خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گله احشام در مسیر چوار-ایوان چند راس دام تلف شدند.

او ادامه داد:با توجه به اینکه علت این تصادف تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده وسیله نقلیه بوده، می‌طلبد رانندگان محترم با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در طول محور‌ها رانندگی کنند.

 

دستگیری ۲۱ نفر سارق حرفه‌ای در دهلران

فرمانده انتظامی دهلران از دستگیری ۲۱ سارق و کشف ۲۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی دهلران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس این شهرستان در طی یک ماه گذشته با انجام اقدامات تخصصی، ۲۱ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چندین عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به کشف ۴ فقره سرقت منزل،۱۴ فقره اماکن خصوصی و دولتی، و ۸ فقره انواع سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده بدره _ دره شهر

رئیس پلیس راه استان ایلام از واژگونی یک دستگاه خودروی پژوپارس در جاده بدره به دره شهر خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه خودروی پژوپارس در جاده بدره به دره شهر بعد از واریانت چشمه شیرین دچار حادثه شد و واژگون گردید.

او ادامه داد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، از رانندگان خواهشمندیم حین رانندگی نکات ایمنی را رعایت نمایند.

همتی زاده اظهار کرد: رعایت سرعت مطمئنه ازعوامل مهم در جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.