کدام چهره‌های غیرسیاسی برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند؟

طی چند روز گذشته علاوه بر ثبت نام چهره‌های سیاسی، افراد شاخص فرهنگی و ورزشی هم داوطلب نمایندگی مجلش شدند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که امروز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور به پایان می‌رسد، علاوه بر چهره‌های سیاسی افراد غیر سیاسی هم برای حضور در مجلس داوطلب شده اند.

بنا بر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور تا پایان روز ششم ٩٨٠٦ نفر شامل ٨٧٥٣ مرد و ١٠٥٣ زن در سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

اکثر چهره‌های سیاسی، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس، روز گذشته با حضور در وزارت کشور، داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم شدند، در این بین حضور برخی چهره‌های غیر سیاسی مثل ورزشکاران هنرمندان، بانوان خانه دار و ... برای نمایندگان اصحاب رسانه قابل توجه بود و با واکنش‌های مختلف کاربران فضای مجازی نیز مواجه شد.

بهنام محمودی والیبالیست سابق تیم ملی ایران امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه کرج برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

کدام چهره‌های غیر سیاسی برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند؟

عباس جدیدی دیگر چهره ورزشی و غیر سیاسی بود که خواستار حضور در این رویداد سیاسی شد. فعالان اجتماعی ومجازی همانند سید مجید حسینی نیز چند روز گذشته در محل فرمانداری مشهد برای انتخابات مجلس شورای اسلای ثبت نام کرد این در حالی است که وی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که «در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم».

کدام چهره‌های غیر سیاسی برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند؟

اما پرچم فعالان فرهنگی هم پایین نماند. وحید یامین پور نویسنده و فعال رسانه‌ای که هم‌اکنون به عنوان رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد تهران شرق و مدرس دانشگاه امام صادق (ع) فعالیت می‌کند، به نمایندگی از اهالی فرهنگ وارد سیاست شد؛ همچنین سید نظام موسوی مدیر مسئول سابق خبرگزاری فارس و از مدیران رسانه‌ی دیگر نماینده‌ی فرهنگیان برای حضور در این رقابت است.

کدام چهره‌های غیر سیاسی برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند؟

همچنین برخی از مجریان تلویزیونی همچون شهرام فرهادی و علیرضا دهقان که پیش از این هم نماینده مجلس بود، برای ورود به عرصه انتخابات مجلس با حضور در وزارت کشور ثبت نام کردند.

کدام چهره‌های غیر سیاسی برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند؟

امیرابراهیم رسولی مدیر مسئول سایت و ماهنامه نماینده هم از جمله افرادی است که از حوزه انتخابیه تهران برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد، او در پاسخ به خبرنگاران هم گفته است «اگر در لیست اصولگرایان قرار بگیرم در عرصه انتخابات می‌مانم در غیر این صورت انصراف خواهم داد».

بنابر اخباری که در این چند روز به گوش می‌رسد در روز‌های اول زمان ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر افراد ناشناس و معمولی در ستاد‌های حوزه‌های انتخابیه استان خراسن شمالی حضور یافتند. به طوری که گفته شده حضور زنان کارمند و حتی خانه‌دار در حوزه‌های انتخابیه چشمگیر بود و به نوعی بیشتر این قشر در روز‌های اول انتخابات مجلس یازدهم تنور را روشن و گرم کردند، مردان نیز از اقشارمختلف، اما ناشناخته حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۰:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
ما شاء الله عباس جدیدی از بزرگان رجال سیاسی!
آخرین اخبار