بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ آذر ۹۸؛

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در بهشهر/ دستگیری عامل افیونی در میاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۶ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۶ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل افیونی با ۸۰۰ گرم مواد در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: پس هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.