تل‌آویو: بمباران ایران یک گزینه است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم به منظور متوقف ساختن قابلیت‌های هسته‌ای تهران، آماده بمباران ایران است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: بمباران ایران یک گزینه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجریده، یسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی مدعی شد که این رژیم به منظور متوقف ساختن قابلیت‌های هسته‌ای ایران، آماده بمباران آن خواهد بود.

کاتص در پاسخ به پرسش روزنامه «کوریر دلا سرا» مبنی بر اینکه «آیا بمباران ایران، گزینه مورد بررسی اسرائیل است؟» گفت: «بله. این یک گزینه است. ما به ایران اجازه نخواهیم داد تسلیحات هسته‌ای تولید یا کسب کند؛ اگر اقدام نظامی، روشی امکان‌پذیر برای متوقف ساختن ایران باشد، ما آن را به کار خواهیم گرفت.»

کاتص از کشور‌های اروپایی برای حمایت نکردن از رویکرد سخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به ایران، انتقاد کرد و گفت: «مادامی که ایرانیان خود را با این باور فریب دهند که حمایت اروپا را به همراه دارند، اذعان به شکست برای آن‌ها دشوارتر است.»

کاتص سال گذشته نیز در واکنش به اظهارات علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه در صورت از بین رفتن برجام، برنامه هسته‌ای ایران قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت، مدعی شده بود که اگر ایران به دنبال توسعه برنامه هسته‌ای خود باشد با حمله نظامی روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
رهبر دستور دهد ما فلسطین را قبرستان صهیونیست می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
هسته ای بهانه هست بریا فشار بیشتر
اسراییل ترس فوری از موشکهای ایران دارد بخصوص اگر دست مقاومت بیفتد چنانچه دیدیم یمن خوب از انها استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.د.ی
۰۷:۵۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
نگفته که چه کسی این جرات را داره که دست به یک چنین حماقتی بزنه،نکنه منظورش با اسراییل است، آخر کشوری که روی کره ی زمین موجودیت ندارد چگونه به خودش جرات بر زبان راندن این جملات را میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۰۳:۵۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
فقط لازمه که یک گلوله هفت‌تیر از سمت فلسطین اشغالی توسط رژیم غاصب و جعلی و کودک کش اسرائیل به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران شلیک بشه ، بعد اونموقع است که تا به خودتون بیاین ، می‌بینید ای داد و بیداد از تل‌آویو و حیفا که فقط چیزی بجز پَلی از خاک براتون باقی نمونده . حالا برید بگردین دنبال پرتغال فروش ! آخ که اون لحظه چقدر قیافه های کهیر و نحستون دیدنیه بخدا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
نابودی اسرائیل نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
اگر شروع کنید طبق فرمایش صریح قرآن نابود خواهید شد. قرآن کریم سوره اسراء آیه 4 و 5:
(ما در تورات به بنی اسرائیل خبر دادیم که قطعاً دو بار در زمین فساد می کنید و به سرکشی و طغیان بزرگ دچار می شوید. (۴) پس هنگامی که وعده نخستین فساد انگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکار و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان لابه لای خانه ها را جستجو می کنند؛ و یقیناً این وعده ای انجام شدنی است.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۹:۱۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
ظاهرا تل اویو رو میخوان از نو بسازن دلشون هوس شخم خوردن کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
ماهم دست روی دست نمیگذاریم مطمئن باش اگه یکی بزنی ۱۰۰۰ تا میخوری اسراییل را با خاک یکسان میکنیم تا منطقه از وجود نحستان خلاص شودما هم باید بمب بسازیم تا بتوانیم در مقابل این کفار بی دین که این طور بی پروا سخن میگویند باستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
اين ميز بدون پايه تون كجاست ؟
آخرین اخبار