مصباحی مقدم در جمع خبرنگاران:

نمی‌توانم پیش بینی کنم که قالیباف رئیس مجلس یازدهم می‌شود/ اصولگرایان بیشترین تعداد را در مجلس خواهند داشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم که قالیباف رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌شود.

نمی‌توانم پیش بینی کنم که قالیباف رئیس مجلس یازدهم می‌شود/ اصولگرایان بیشترین تعداد را در مجلس خواهند داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  پس از ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز آیت‌الله موحدی کرمانی با بنده تماس گرفت و اصرار کرد که در انتخابات شرکت کنم و بنده هم برای مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام می‌کنم.

او افزود: بنده عذر خود را به آیت الله موحدی کرمانی گفتم و تاکید کردم که بنده عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم، اما ایشان بسیار اصرار کرد و کوتاه نیامد و نهایتا بنا را بر این گذاشتیم که آیت الله موحدی کرمانی استخاره کند و استخاره کرد که استخاره خوب آمد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دوباره پس از ساعاتی با ایشان تماس گرفتم که بنده را معاف دارد، اما گفت که شما حتما در انتخابات ثبت نام کنید و اگر خواستید بعدا می‌توانید انصراف دهید. به هر حال بنده بر اساس تکلیفی که ایشان گفتند، آمدم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پایداری‌ها و جریان اصلی اصولگرایان در این انتخابات به ائتلاف می‌رسند، افزود: احتمال اینکه به ائتلاف برسند بسیار افزایش پیدا کرده است و در صورتی که جریان انقلابی فقط یک لیست دهند، بهتر است و هر مقدار که لیست‌ها افزایش پیدا کند، موجب می‌شود که آرا تقسیم شود.

مصباحی مقدم درباره حضور آقای قالیباف در مجلس یازدهم، گفت: بنده موافقم و این حضور را مثبت می‌دانم.

او در واکنش به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا آقای قالیباف رئیس بعدی مجلس می‌شود اظهار کرد: نمی‌توانم از الان پیش بینی کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ترکیب مجلس بعدی گفت: با توجه به اوضاع و احوال سیاسی کشور احتمال اینکه جریان انقلابی و اصولگرا بیشترین تعداد را در مجلس داشته باشند، وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار