استاندار قزوین:

کاندیدا‌ها باید ملزم به رعایت قانون باشند

استاندار قزوین گفت: توصیه ما به کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی این است که خود را ملزم به رعایت قانون بدانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات قزوین، البرز و آبیک در جمع خبرنگاران گفت: کاندیدا‌ها اگر می‌خواهند در آینده به مجلس ورود یابند باید خود را ملزم به رعایت قانون بدانند سپس قانون را برای دیگران اجرا کنند.

جمالی پور اضافه کرد: رعایت قانون و توجه به امنیت ملی بسیار مهم است، نقد عالمانه و کارشناسی و به چالش کشیدن باید در چارچوب قانون باشد، با توجه به برخی تخلفات، قصد شکایت از هیچ کس را نداریم و کاندیدا‌ها نیز طوری رفتار کنند که منتج به شکایت نشود.

جمالی پور افزود: کاندیدا‌ها سپس باید اخلاق مدار باشد چرا که ما مسلمان هستیم و به هرقیمتی نباید به مجلس وارد شد.

او اظهار کرد: مردم نسبت به دوره‌های قبل، بصیرتر و آگاه‌تر هستند و به نوعی تحت تاثیر بداخلاقی‌ها و خارج از ضوابط و اخلاق نمی‌روند.

استاندار گفت: هر چه مجلس مقتدرتر و نمایندگان متخصص‌تر باشند می‌توانند آینده بهتری را درکشور رقم بزنند.

او افزود: رسانه‌ها با رعایت اخلاق و اصل امانتداری می‌توانند بر اساس وظایف مطبوعاتی، شایستگان و متخصصان را به مردم معرفی کنند، اما ما در جایگاه نماینده دولت، موظف به اجرای برخی قوانین هستیم.

استاندار افزود: ما به دنبال انتخابات شفاف به دور از حاشیه هستیم و یکی از کار‌های مهمی که باید انجام دهیم حفاظت و صیانت از رای مردم است.

جمالی پور گفت: به ما تخلفات مختلفی را گزارش کردند که اگر جدی باشد در بررسی صلاحیت درج خواهد شد، مردم محرم هستند و ما هیچ چیز را از مردم نباید پنهان کنیم چرا که موجب دل رنجی مردم می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار