قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان:

پویش ثبت‌نام ۱۴ هزار حامی در استان سمنان آغاز شد

محمد قوسی از آغاز پویش ثبت‌نام ۱۴ هزار حامی در استان سمنان خبر داد و گفت: سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند شناسایی‌شده است.

پویش ثبت‌نام ۱۴ هزار حامی در استان سمنان آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه حمایت از کودکان و نوجوانان نیازمند در دستور کار قرار دارد، گفت: پویش ثبت‌نام ۱۴ هزار حامی در استان آغاز شد و این در حالی است که سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند شناسایی‌شده است.

او با تأکید بر اینکه عموم مردم می‌توانند در این پویش شرکت کنند، تصریح کرد: این پویش تا پایان سال ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود یک‌میلیون حامی در این پویش از استان سمنان شرکت کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خیران می‌توانند با پرداخت ماهانه پنج هزار تومان در این پویش از کودکان و نوجوانان نیازمند حمایت کنند، گفت: تسهیل سازی فرآیند پرداخت مبالغ حمایتی ازجمله رویکرد‌های این سازمان در اجرای این طرح است.

قوسی با اشاره به فعال‌سازی اپلیکیشن‌های مختلف تلفن همراه برای اجرای این طرح و دریافت کمک‌های حامیان بیان کرد: حامیان می‌توانند با ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۳۳۳۳۳ و یا ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این طرح به‌عنوان حامی شرکت کنند.

او افزود: در این طرح برای هر فرزند نیازمند حمایت شماره کارت ۱۶ رقمی تعبیه‌شده است که حامیان می‌توانند با مراجعه به خودپرداز‌های عضو شتاب به‌صورت مستقیم برای فرزند تحت حمایت خود وجه حمایتی را پرداخت کنند.

انتهای پیام / ر

جزئیات پویش ثبت‌نام ۱۴ هزار حامی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار