رشد ۱۳ درصدی ثبت نام شدگان نسبت به دوره ی دهم در آبادان

نام نویسی از داوطلبین شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه آبادان پایان پذیرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، کمیته اطلاع رسانی یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:روز هفتم و پایانی نام نویسی از داوطلبین شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه شهرستان آبادان با ثبت نام ۱۳ نفر و در کل ۶۱ نفر به سرانجام رسید.

این در حالی‌ست که با توجه به تعداد ۵۴ نفر نامزد ثبت نام شده در دوره دهم (سال ۹۴)، دوره یازدهم با وجود ۶۱ داوطلب، با رشد ۱۳ درصدی مشارکت مواجه شده است.

این در حالیست که در بین افراد ثبت نام شده ۵۶نفر آقا و ۵ نفرخانم دیده می‌شود.

بدین ترتیب و در پایان مهلت نام نویسی ۶۱نفر از متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی آبادان، نام خود را به عنوان نامزد اولیه‌ی حضور در انتخابات دوم اسفند ثبت کردند.

کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان آبادان در همین باره به مقایسه‌ی حضور کمی شرکت کنندگان این دوره با دوره قبل نموده است.

در دوره دهم ۵۴ نفر شرکت کننده نام نویسی کردند. در حالیکه در دوره یازدهم ۶۱نفر ثبت نام کردند، یعنی افزایش مشارکت به میزان ۱۳ درصد رشد داشته است.

همچنین در دوره‌ی دهم از بین ثبت نام کنندگان ۵۰ نفر معادل ۹۲/۶درصد آقا بودند که در این دوره ۵۶نفر ثبت نام کننده‌ی آقا معادل ۹۱/۸ رقم خورده است.

همچنین در ثبت نام سال ۹۴ تعداد۴ نفر خانم معادل ۷/۴ درصد شرکت کنندگان وجود داشته است که در این دوره با وجود۵نفر معادل ۸/۲درصد شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است.

از بین ۵۴ شرکت کننده دوره دهم ۸نفر معادل ۱۴/۸ درصد، دارای مدرک دکتری و ۴۶ نفر معادل ۸۵/۲درصد مدرک زیر دکتری داشته‌اند.

این در حالیست که در دوره یازدهم از بین ۶۱ شرکت کننده ۱۱نفر معادل ۱۸ درصد، دارای مدرک دکتری و ۵۰نفر معادل ۸۲درصد دارای مدرک زیر دکتری می‌باشند.

در خرمشهر نیز ۳۴ داوطلب ثبت نام نمودند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.