افزایش ۹ درصدی تعداد نامزدهای مجلس در استان مرکزی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از افزایش ۹ درصدی داوطلبان استان مرکزی برای نمایندگی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به پایان مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از افزايش ۹ درصدی مشاركت داوطلبان نسبت به دوره قبل خبرداد.

.افزايش ۹ درصدي تعداد نامزدهای مجلس در استان مرکزی

اکرمی با اشاره به اینکه در مدت ۷ روز مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی ۳۷۵ نفر ثبت‌نام قطعی داشتند افزود: ازاین تعداد ۳۲۹ نفر مرد هستند.

او با اشاره آمار تفکیکی حوزه‌های انتخابیه اضافه کرد: در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان در مجموع ۱۴۳نفر متشکل از ۱۱۱ نفر مرد و ۳۲ نفر زن ثبت نام کردند، در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه در مجموع ۶۴ نفر متشکل از ۶۰نفر مرد و ۴ نفر زن مشارکت کردند ودر حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در مجموع ۶۶ نفر متشکل از ۶۳ نفر مرد و ٣ نفر زن ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان در مجموع ۲۶ نفر متشکل از ۲۵ نفر مرد و ١ نفر زن ثبت نام کردند، در حوزه انتخابیه شازند در مجموع ۴۷ نفر متشکل از ۴۴ نفر مرد و ۳نفر زن، و در حوزه انتخابیه خمین هم در مجموع ۲۹ نفر متشکل از ۲۶ نفر مرد و ۳ نفر زن با حضور در حوزه‌های انتخابیه ثبت نام خود را قطعی کردند.

او با اشاره به اینکه در روز هفتم نیز ۱۲۵ نفر متشکل از ۱۰۶ نفر مرد و ۱۹ نفر زن ثبت نام کردند افزود:با توجه به حضور برخی داوطلبان در حوزه انتخابیه وزارت کشور و شهرستان‌ها در دقایق پایانی ثبت نام احتمال افزایش تعداد داوطلبان وجود دارد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.