مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خبر داد؛

دایر بودن ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان سمنان

محمد دستورانی از دایر بودن ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان سمنان خبر داد و گفت: اقدامات بسیار خوبی برای تجهیز این نمازخانه‌ها صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در اجلاسیه نماز استان «نماز و مدرسه» بابیان اینکه ۶۷۶ نمازخانه در مدارس این استان دایر و فعال است گفت: اقدامات بسیار خوبی به لحاظ تجهیز این نمازخانه‌ها صورت گرفته است.

او بابیان اینکه بابیان اینکه نمازخانه مدارس بهترین مکان برای عبادت دانش آموزان طی طول روز و مدت حضور در مدارس است افزود: به این منظور برای چهار هزار و ۷۳۲ دانش‌آموز ابتدایی استان آموزش عملی نماز برگزارشده است.

نسل جدید را به سمت معنویات سوق دهیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه می‌بایست نسل جدید را به سمت معنویات سوق دهیم تصریح کرد: تجهیز نمازخانه‌ها، ترویج فرهنگ نماز و همچنین ترغیب دانش آموزان و نسل جوان به موضوع نماز و ارتباط با خالق هستی، همواره در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار دارد.

دستورانی بابیان اینکه فعالیت‌های خرد و کلان بسیاری برای آموزش مربیان و تقویت یاوران نماز در سطح استان سمنان انجام‌شده است گفت: با توجه به اینکه نماز می‌تواند انسان را از منکرات و آسیب‌های اجتماعی بازدارد لذا تلاش شد تا سطح معنویات در بین مدارس تقویت شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار