کشف یک تن و ۳۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان "میرجاوه"

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و ۳۵ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان "میرجاوه" با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف یک تن و ۳۵ کیلو تریاک در شهرستان سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان به حوزه استحفاظی شهرستان "میرجاوه" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان "میرجاوه" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، ساعت ۲ بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در محور "لادیز-تمین" در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: راننده خودرو وانت بدون توجه به دستور ایست متواری و ۲ سرنشین آن به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام خودرو وانت قاچاقچیان در یکی از محور‌های فرعی همان محدوده متوقف و پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس ۳ عضو این باند قاچاق مواد افیونی با تنگ شدن عرصه، خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات "تفتان" متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو وانت یک تن و ۳۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۴۸ فشنگ جنگی کلاش کشف شد.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی ادامه دارد. 

انتتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار