صدرنشینی آیندگان در لیگ برتر فوتسال/ حذف کشاورز احمدی از جدول مسابقات

مسئول کمیته مسابقات فوتسال هرمزگان گفت:هفته نخست از دور برگشت (هشتم) لیگ برتر فوتسال استان با ادامه صدرنشینی تیم آیندگان بندرعباس و حذف تیم کشاورز احمدی از جدول مسابقات همراه بود.

مهدی ربیع پور، مسئول کمیته مسابقات فوتسال هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت: هفته نخست از دور برگشت (هشتم) لیگ برتر فوتسال استان با ادامه صدرنشینی تیم آیندگان بندرعباس و حذف تیم کشاورز احمدی از جدول مسابقات همراه بود.

او افزود: در بازی‌های برگزار شده این هفته تیم آیندگان بندرعباس با نتیجه ۵ بر ۲ همشهری خود تیم نیک پخش را شکست داد و در صدر جدول رده بندی ۲۱ امتیازی شد.

ربیع پور گفت: تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس ۶ بر ۲ مقاومت میناب را مغلوب کرد و یادآور غدیر بندرعباس با نتیجه پرگل ۷ بر ۱ ساحل شهرداری سیریک را از پیش رو برداشت.

مسئول کمیته مسابقات فوتسال استان افزود: مسابقه تیم‌های کشاورز احمد‌ی و نریمان بندرعباس هم به دلیل حاضر نشدن تیم کشاورز احمدی برگزار نشد.

ربیع پور با اشاره به اینکه تیم کشاورز احمدی در بازی هفته هفتم نیز در زمین مسابقه حاضر نشده بود، گفت: بر اساس مقررات این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شد و بازی‌های نیم فصل دوم با حضور ۷ تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.