بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ آذر ۹۸؛

۳ زخمی در انحراف و برخورد خودرو پژو با تیر برق در بابل/ دستگیری سارق منزل در نوشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل اعلام کرد: در پی اعلام حادثه تصادف به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی و کنترل عملیات سازمان، بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره یک به محل حادثه در جاده قائمشهر اعزام  شد.

بر اثر شدت برخورد در این حادثه دو سرنشین این خودرو به شدت مصدوم و یکی از سرنشینان در اتاقک خودرو محبوس شده بود که نیرو‌ها با استفاده از سِت امداد و نجات اقدامات لازم جهت رهاسازی را انجام دادند.

پس از خارج کردن مصدوم از کابین و تحویل او به عوامل اورژانس و ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در چالوس دستگیر شد

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررس‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۱۰ موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف ۶ موتورسیکلت از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو درگلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه وحساس در دستور کار کارآگاهان پلیس مبارزه باسرقت شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را شناسایی با توجه به اینکه سارق در ارتکاب جرم بسیار حرفه ایی عمل می‌کرده با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ عنایتی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه تاکنون به ۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۷ کیلو حشیش از عامل افیونی در شهرستان بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: با هماهنگی قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی از خودروی متهم ۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

دستگیری سارق منزل با ۱۱ فقره سرقت در نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم که از سارقان سابقه دار و محکومان به زندان که به تازگی از حبس رهایی یافته، این فرد را با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و ۱۱ فقره سرقت اقرار کرد.

سرهنگ شالیکار افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار