جزئیات برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در تبریز

 دبیر ستاد برگزاری مسابقات مناظره‌ی دانشجویی جزئیات مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در تبریز را تشریح کرد.

مناظره دانشجوییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، قلیزداه دبیر ستاد برگزاری مسابقات مناظره‌ی دانشجویی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، گفتمان سازی مهارت و ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای نقد وگفت‌وگو در بین دانشجویان است.

او افزود: سومین دوره مسابقات مناظره‌ی دانشجویی ویژه‌ی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۷ تا ۲۰ آذرماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات مناظره‌ی دانشجویی با بیان این‌که مرحله‌ی استانی این مسابقات در سطح کشور در آبان ماه ۹۸ با حضور ۴۰۰ تیم از آموزش مراکز علمی  کاربردی کشور برگزار شد، گفت: ۸۰ نفر شرکت کننده در مرحله‌ی کشوری در قالب ۱۶ تیم پنج نفره به رقابت می‌پردازند.

او افزود: این مسابقات در واحد‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار و فیلم‌ها برای شرکت در مسابقات فینال به دبیرخانه ارسال شد.

قلیزاده با بیان این‌که تیم‌های شرکت کننده در قالب مسابقات مختلف با یکدیگر به مناظره خواهند پرداخت، گفت: طبق بازبینی و داوری از فیلم‌های رسیده، ۱۶ تیم از سراسر کشور به مرحله‌ی کشوری این مسابقات راه یافتند، داوران مطرح ملی و منطقه‌ای در این مسابقات حضور دارند.

او افزود: گزاره‌های این مسابقات حول اهداف مهارتی دانشگاه تدوین شده و با مستند سازی نکته نظرات و گفتگو‌های دانشجویان در حوزه‌ی اهداف مهارتی، نتایج مربوطه جهت تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه‌های مختلف دانشگاه به ستاد مرکزی ارسال خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات مناظره‌ی دانشجویی گفت: همچنین در کنار برگزاری این مسابقات، برنامه‌های فرهنگی نیز به منظور شناسایی و معرفی تبریز برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان از نقاط مختلف شهر بازدید کنند.

او با بیان این‌که افتتاحیه مسابقات روز یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در باشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه مسابقات نیز، روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در سالن شهید نومی گلزار دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دانشگاه ، وزارت علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار