فعالیت ۱۱ اکیپ زمستانی راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت:۱۱ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات زمستانی در محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر در حال فعالیت هستند.

مهدی نجف قلیزاده، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر از دیشب شاهد برف سنگین بود گفت: از همان لحظات اولیه راهداران پرتلاش و سخت کوش دیار سبلان نسبت به برفروبی، نمک پاشی و تعریض راه‌های اصلی اقدام و در اسرع وقت در تمامی محور‌ها بازگشایی انجام شد.

او با اشاره به اینکه از ۷۰ روستای موجود درحوزه شهرستان نیر فقط یک روستا بنام مجید آباد به دلیل شرایط سخت و صعب العبور بودن راه مسدود مانده بود گفت:خوشبختانه راه این روستا نیز با تلاش راهداران این شهرستان هم اکنون بازگشایی شده و مردم براحتی در حال تردد هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر هم اکنون از تردد روان در تمامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و از مردم و رانندگان خواست اگر قصد سفر از این محور‌ها را دارند حتما خودروی خود را به سیستم گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.