فرکی: امیدوارم شرایط جوی روی کیفیت بازی با استقلال تاثیری نگذارد/ مغانلو پیکان را به مقصد استقلال ترک نمی‌کند

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: امیدوارم شرایط آب و هوایی روی کیفیت بازی تیم مان مقابل استقلال تاثیری نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران در خصوص بازی حساس تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: در ابتدا به برادران شمسایی بخصوص وحید بابت درگذشت پدرشان تسلیت می‌گویم. می‌دانید بازی با استقلال برای هر ۲ تیم بسیار سخت است. استقلال در ۱۰ بازی اخیر شکست نخورده و از شرایط ناهماهنگ ابتدای فصل به وضعیت ایده آلی رسیده است.

او ادامه داد: عملکرد و کیفیت این تیم سبب شده تا استقلال در جایگاه خوبی قرار بگیرد. بحث آلودگی هوا و شرایط کشور ۲ بازی مان را عقب انداخت. البته ما هم تا هفته چهاردهم ۲ بازی عقب افتاده داریم و بحثی که فکر من را مشغول کرده این است که این بازی هم عقب بیافتد که در آن صورت نمی‌دانم وضعیت مان در ادامه چه خواهد شد. اکنون آماده هستیم و امیدواریم شرایط جوی اجازه بازی بدهد.

فرکی همچنین بیان کرد: پیکان دشواری‌های خاص خود را دارد و مثل استقلال نیستیم که از تمام ظرفیت‌های مان استفاده کنیم. در ۱۴ بازی اخیر از ۱۴ ،۱۵ بازیکن استفاده کرده و در ادامه شاید بازیکنانی باشند که بتوانند بیشتر به ما کمک کنند، این در حالی است که  تیم‌های پرمهره و بزرگ چنین مشکلی ندارند و محرومیت و مصدومیت یک یا ۲ بازیکن آسیبی به آن‌ها نمی‌رساند.

فرکی در ادامه در مورد شرایط این بازی حساس عنوان کرد: هر ۲ تیم انگیزه خاصی دارند. استقلال برای تداوم صدرنشینی و ما هم می‌خواهیم در کورس با رقیبان مان خود را در نیمه جدول حفظ کرده و حتی از این نیمه بالاتر بیاییم. مقابل تیم با احترام استقلال و در حضور هواداران پرشور حریف بازی می‌کنیم. ما در این بازی میهمان استقلال هستیم و با توجه به پخش تلویزیونی بازی امیدواریم بینندگان از تماشای بازی لذت ببرند و در نهایت نتیجه هرچه باشد تابع هستیم، اما تمایل داریم و تلاش می‌کنیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

وی افزود: خوش بین هستم بازی گل داشته باشد. آنچه در بازی خودمان به جز دیدار با گل گهر و فولاد ارائه کردیم، فوتبال هجومی و خوب بوده است. استقلال هم به همین شکل است و به این موضوع فکر می‌کند. امیدوارم صرف نظر از تعداد گل‌ها، نتیجه برای ما کسب ۳ امتیاز باشد.

سرمربی تیم پیکان تهران درباره دریافت پیشنهاد آقای گل تیمش، شهریار مغانلو از باشگاه استقلال تهران عنوان کرد: اولین بار است می‌شنوم استقلال، خواهان شهریار مغانلو است. این در حالی است که او  با ما قرارداد دارد و تا پایان فصل در پیکان می ماند. صحبت‌ها و گمانه زنی‌ها را تائید نمی‌کنم. استقلال در حال حاضر بازیکنان باانگیزه، قابل اعتماد و خوب دارد و بعید می‌دانم به آقای گل فعلی لیگ که در تیم ما است نگاه داشته باشد. مغانلو باید امسال خود را به فوتبال ایران تحمیل کند و با صبر و حوصله بیشتر به حضور در تیم‌های بزرگ‌تر از پیکان فکر کند.


اظهارات فرکی پیش از دیدار تیمش برابر استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار