مدیر تعاون روستایی سمنان:

شکر استان سمنان تامین شد

مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: استان با کمبود شکر مواجه نیست و با ۲۰۰ تن شکر خریداری شده، ثبات قیمت شکر در بازار حفظ می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شکر استان سمنان تامین شداحسان عباسپور، مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: از مجموع ۲۰۰ تن شکر خریداری شده به منظور کنترل و ثبات قیمت در بازار، اکنون ۱۰۰ تن در حال توزیع در استان سمنان است.

او افزود: در زمان حاضر ۲۵ تن شکر در میامی، ۱۰ تن در دامغان، ۵۰ تن در سمنان و ۱۰ تن در مهدیشهر توزیع شده و به تدریج باقیمانده شکر خریداری شده در بازار توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان ابراز داشت: قیمت هر یک کیلوگرم شکر به صورت فله با قیمت دولتی مصوبه ستاد تنظیم بازار تفاوت چندان ندارد و در واقع اختلاف قیمت شکر بین شکر فله با بسته‌بندی است.

عباسپور تصریح کرد: قیمت شکر به صورت بسته‌بندی به ازای هر یک کیلوگرم بین ۵۳ هزار تا ۵۴ هزار ریال است که اختلاف قیمت نیز به خاطر هزینه بسته بندی است.

او ابراز کرد: اکنون هر یک کیلوگرم شکر ۴۷ هزار ریال براساس نرخ دولتی در بازار عرضه می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان خاطر نشان کرد: شهروندان به تبلیغات گسترده سودجویان و دلالان با موضوع کمبود کالا‌های اساسی به خصوص شکر توجه نکنند و براساس گزارش‌های میدانی و همکاری تعاونی‌های استان، هیچ گونه کمبودی در این بخش وجود ندارد و رسانه‌ها نیز در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم کمک کنند.

۱۰۸ تعاونی و اتحادیه در چهار گروه تولیدی، روستایی، زنان و کشاورزی در استان سمنان فعال است که بیش از ۶۶ هزار نفر عضو تعاونی‌های روستایی استان هستند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.